![Eredmények - EFOP-5.2.5-18-2018-00008](https://pak.elte.hu/media/47/18/2d893fc897b23bec87cb128c482c09d560e771700dc6168dc227202b5eb0/result-2153527-640-thumb.png?v202209270307)
![](media/8e/9b/5a5289a65fa85c26e10c606c86d65528c466304f6b2d34178821015a0d8b/infoblokk_kedv_final_felso_cmyk_ESZA.png)
Könyvek
Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
Együtt oktatunk és kutatunk! Inkluzív megközelítés a felsőoktatásban - módszertani kézikönyv - Szerkesztők: Katona Vanda, Cserti-Szauer Csilla, Sándor Anikó
A fiatalok lehetőségeinek kibontakoztatása - ajánlásgyűjtemény - Szerkesztők: Csákvári Judit és Cs. Ferenczi Szilvia
Savaria Egyetemi Központ
Tanulmánykötet a EFOP-5.2.5-18-2018-00008 projekt szakmai anyagaiból
Tanulmányok
Bölcsészettudományi Kar
Kompetenciafejlesztés - Érdekérvényesítés - Barátné Hajdú Ágnes
Az értő olvasás fejlesztése a szövegmunka tükrében. Didaktikai feladatgyűjtemény - Feld-Knapp Ilona / Perge Gabriella
A nyelvi kompetenciák fejlesztésének lehetséges módjai a hátrányos helyzet leküzdése érdekében
Lecserélhetők-e az egyetemi oktatók egy chatbottal? Valósidejű mobil beszélgető alkalmazások tervezése a felsőoktatásban - Hargitai Henrik / Hammer Ferenc
A reziliens roma örökség létrehozása - Alulról jövő közösségépítés egy észak-magyarországi faluban - György Eszter / Oláh Gábor
Társadalomtudományi Kar
Pályázati Központ
Az e-Tutor rendszer működésének koncepcionális alapjai
A projekt keretében kidolgozott módszerek értékelése és szakmapolitikai szempontú elemzése
Társadalmi innovációk - új módszerek kidolgozása
Szolgáltató Központ
Koncepció a hátrányos helyzetű kistérségekből a felsőoktatásba való bekerülés elősegítésére