Gyakori kérdések

Belépés

Hogyan tudok belépni az EPER-be?

Az EPER az elteeper.elte.hu címen érhető el, dolgozói jogosultságú Neptun azonosítóval és jelszóval használható.

Nincsen Neptun azonosítóm, vagy a Neptun azonosítóm nem dolgozói, mi tegyek?

Ebben az esetben az érintett kar Neptun adminisztrátora tud segíteni, illetve a Q-térben (qter.elte.hu) bejelentkezés után az elektronikus ügyintézés/alkalmazotti adatlap menüpontban új adatlapot kell indítani.

Dolgozói Neptun azonosítóm van, de mégsem tudok belépni, mi lehet a probléma?

Ez akkor fordulhat elő, ha a Neptunban szervezeti egység nincs megfelelően beállítva. A probléma megoldásában az érintett kar Neptun adminisztrátora tud segíteni, illetve a Q-térben (qter.elte.hu) bejelentkezés után az elektronikus ügyintézés/alkalmazotti adatlap menüpontban új adatlapot kell indítani és ebben a szervezeti egységet megadni.

Dolgozói Neptun azonosítóval rendelkezem, de közreműködőként nem tudnak pályázathoz hozzárendelni, a listából nem vagyok kiválasztható, mi lehet a probléma?

Ahhoz, hogy egy személy látható legyen a listában legalább egyszer be kell jelentkeznie az EPER-be.

Pályázati szakasz

Hogyan tudok pályázatot rögzíteni?

A belépés után a bal oldali menüsorban ki kell választani a megfelelő felhívást és arra rákattintva a jobb felső sarokban megjelenő „új pályázat” kék alapszínű gombra kattintva tudja elérni a pályázati felületet, itt rögzíthető a pályázat. A pályázatot érdemes minél gyorsabban létrehozni, akár a kötelezően kitöltendő mezőkbe tetszőleges karakterek beírásával, mert a rendszer időkorlátja miatt esetleg az egész rögzítést újra kell kezdeni. A sikeres létrehozás után a pályázat bármikor újra szerkeszthető. A létrehozás sikerességét, illetve az esetleges hibaüzeneteket a rendszer a képernyő tetején jelzi.

Nem ELTE alkalmazottként szeretnék ELTE kutatóhellyel pályázatot indítani, hogyan tehetem ezt meg?

Ebben az esetben a pályázatot az érintett tanszék bármely kutatója nevében el lehet indítani. A pályázat címénél kellene feltüntetni a tényleges pályázó nevét, illetve az elérhetőségeknél is célszerű azokat az adatokat megadni, ahol a pályázattal kapcsolatban információ kapható.

Sikeres pályázat esetén, amennyiben a témavezető Neptun azonosítót kap, a pályázat a nevére egyszerűen áttehető.

Nem találom a pályázati felhívást?

Ennek több oka is lehet:

  • lejárt a beadási határidő

Ilyenkor indokolt esetben a PÁK munkatársai a felhívást ismét elérhetővé teszik, így lehetőség van az utólagos rögzítésre.

  • a felhívás nem került rögzítésre

Ebben az esetben a palyazat@kancellaria.elte.hu címre várjuk e-mailen a pályázat linkjét, és rövid időn belül rögzítjük a rendszerbe.

  • a felhívásokat a rendszer betűrendben tartalmazza, kérjük, figyelmesen nézze át a listát.

Sikeresen létrehoztam a pályázatot, de most mégsem látom a pályázatok listájában, mi történhetett?

Amennyiben tényleg sikerült létrehozni a pályázatot, ez akkor fordulhat elő, ha a saját azonosítónkkal belépve a pályázatot valaki más nevében rögzítettük, és kiválasztottuk a tényleges témavezetőt a listából. Ez úgy kerülhető el, hogy a témavezető kiválasztásával egyidejűleg a pályázat rögzítője magát, közreműködőként, adminisztrátori szerepkörben hozzárendeli a pályázathoz, és utána menti azt.

A személyek listájában a nevem mögött nem a megfelelő szervezeti egység jelenik meg, hogy lehet ez?

Az EPER ezeket az adatokat a Neptun személyi adattörzséből veszi. Amennyiben Ön a Neptunban nem jó szervezeti egységnél szerepel, az EPER-ben sem jelenhet meg ott a jó adat. Ebben az esetben az érintett kar Neptun adminisztrátora tud segíteni, illetve a Q-térben (qter.elte.hu) bejelentkezés után az elektronikus ügyintézés/alkalmazotti adatlap menüpontban új adatlapot kell indítani, és abban megadni a megfelelő szervezeti egységet. A hibás adat ellenére a pályázat rögzíthető, mert a felületen a későbbiekben megadott felelős szervezeti egységnél ki lehet választani a helyes tanszéket. A rendszer a belőle készíthető listákban az itt lévő adatot veszi alapul. Természetesen a hibát mindenképpen javasoljuk bejelenteni és javítani a Neptun felé.

Nem találom a listában a közreműködő kutatót, mi lehet a probléma?

  • A listában csak ELTE alkalmazottak szerepelnek, külsős kutatót nem lehet hozzárendelni a pályázathoz.
  • Csak dolgozói Neptun azonosítóval rendelkező személy jelenik meg a listában.
  • A kiválasztani kívánt kutató dolgozói Neptun azonosítóval rendelkezik, de még nem lépett be soha az EPER-be. Ahhoz, hogy egy személy látható legyen a listában, legalább egyszer be kell jelentkeznie az EPER-be.

A közreműködő kutatók hozzárendelése azért célszerű, mert a Stratégiai Adatbázis a pályázati adatokat az EPER-ből veszi át, így a pályázat csak azon kutatók felületén jelenik meg a Stratégiai Adatbázisban, akik az EPER-ben is szerepeltek a pályázat közreműködői között.

Nem tudom rögzíteni a költségtervet, mi lehet a probléma?

A költségvetés a szervezeti egység sorában az első kettő és az utolsó kettő oszlopban rögzíthető, a többit a rendszer számolja.

Szerződéskötési szakasz

Pályázatom támogatást nyert, hogyan tudom rögzíteni a szerződést?

Szerződés csak „nyert” státuszú pályázathoz indítható. Amennyiben a pályázat más státuszban van, kérem, szíveskedjen ezt a támogatás összegének megadásával a palyazat@kancellaria.elte.hu címen jelezni. Amennyiben a pályázat nyert státuszban van, a szerződéskötési felület a pályázat sorában az „sz” fejlécű oszlopban lévő pipát és csillagot tartalmazó jelölőnégyzetre kattintva, illetve a pályázatba belépve a felület alján található „új szerződés” gombra kattintva érhető el.


Az EPER felülete részletes súgóval rendelkezik, melyet az egyes kitöltendő mezők meghatározása fölé vitt egér jelenít meg.